Siekiant spartinti skaitmeninę transformaciją ir didinti veiklos efektyvumą bei gerinti darbuotojų patirtį, didžiausia Europoje pažangių diagnostinių vaizdo, ambulatorinių ir vėžio priežiūros paslaugų teikėja „Affidea“ pristato naują žmogiškųjų išteklių sprendimą – „Oracle Fusion Cloud Human Capital Management“ (HCM)
Inovacijos yra svarbi bendrovės skaitmeninės strategijos dalis, skirta atnaujinti ir supaprastinti sistemas automatizuotais procesais. Pastarieji pagerins analitines galimybes, našumą, tuo pačiu sumažins žmogiškųjų išteklių skyriaus krūvį ir kartu skatins didesnį darbuotojų įsitraukimą. Procesų skaitmeninimas yra „Affidea” veiklos pagrindas, užtarnavęs geriausio darbdavio ir patikimo sveikatos priežiūros paslaugų teikėjo, siūlančio geriausią pacientų patirtį, vardą.
„HCM” platforma „Affidea” klinikoms, kurios veikia ir Lietuvoje, teiks vieną duomenų šaltinį apie darbuotojus, rangovus ir kvalifikacinius reikalavimus atitinkančius specialistus. Taip bus spartinamas darbuotojų atrankos procesas, klinikoms naujasis sprendimas leis atsirinkti geriausius šalies gydytojus. Naujosios žmogiškųjų išteklių platformos pagalba dar labiau bus sustiprinta ir BDAR apsauga.
„Skaitmeninė transformacija ir nuolatinis medicinos bei veiklos procesų tobulinimas yra pagrindiniai „Affidea” augimo strategijos elementai, užtikrinantys aukščiausios kokybės medicinos paslaugas pacientams bei išskirtinę gydytojų patirtį bendrovėje. Pasaulinio žmogiškųjų išteklių sprendimo įgyvendinimas sukuria tvirtą pagrindą tolesniam procesų automatizavimui ir integracijai su kitomis įmonės sistemomis, kurios „Affidea” pozicionuoja kaip pirmaujančią skaitmeninės sveikatos priežiūros paslaugų teikėją”, – sako „Affidea Group” vyresnioji viceprezidentė ir vyriausioji žmogiškųjų išteklių atstovė Justyna Tyborowska.
„HCM“ sistema įdiegta visose 15-oje Europos šalių, kuriose veikia „Affidea“ klinikos: Bosnijoje ir Hercegovinoje, Kroatijoje, Čekijoje, Graikijoje, Vengrijoje, Italijoje, Lietuvoje, Nyderlanduose, Lenkijoje, Portugalijoje, Rumunijoje, Ispanijoje, Šveicarijoje, Turkijoje ir Airijoje.
„Įmonės dabar susiduria su didesniais darbuotojų lūkesčiais nei bet kada anksčiau. Šiandienos darbuotojai ieško momentinės prieigos, individualizuoto turinio ir lengvai naudojamos sistemos. Šie reikalavimai ragina žmogiškųjų išteklių specialistus pakeisti požiūrį į darbo patirtį. „HCM” sprendimas, jungiantis kiekvieną žmogiškųjų išteklių procesą nuo priėmimo į darbovietę iki išėjimo į pensiją, padeda „Affidea” išlikti sveikatos priežiūros pramonės priešakyje ir pasiekti ilgalaikę sėkmę”, – sako „Oracle Fusion Cloud Human Capital Management viceprezidentas Andrés Garcia-Arroyo.
„Affidea” – tai didžiausia Europoje diagnostikos vaizdavimo, ambulatorinės ir vėžio priežiūros paslaugų teikėja, veikianti 308-iuose centruose 15-oje Europos šalių. „Affidea Group” dirba su daugiau nei 11000 specialistų, kasmet aptarnaujančių daugiau kaip 10 milijonų pacientų ir atliekančių per 14 milijonų tyrimų.
„Affidea Lietuva“ įmonių grupės klinikos ir diagnostiniai centrai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Šilutėje, Alytuje, Druskininkuose ir Utenoje. Įmonės grupei taip pat priklauso medicinos centrai „Endemik“.